مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-27اجتماعي

تقویت ارتباط آموزش با رسته های شغلی از طریق جهاددانشگاهی


جهاددانشگاهی توانسته با آموزش های عملی و مهارتی، نیاز رسته های شغلی به نیروی کار توانمند را محقق کند.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ فرماندار ایجرود عنوان کرد تقویت ارتباط آموزش با رسته های شغلی از طریق جهاددانشگاهی ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ایجرود گفت: جهاددانشگاهی توانسته با آموزش های عملی و مهارتی، نیاز رسته های شغلی به نیروی کار توانمند را محقق کند.

باب الله فتحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که در کنار مراکز آموزش عالی بحث عمل گرایی با توجه به نیازهای جامعه را تحقق بخشید و با برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ادارات، نهادها و حتی بخش خصوصی به توانمندسازی نیروی کار کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه فاصله آموزش های دانشگاهی با مسائل کاربردی بازار کار زیاد شده است و فارغ التحصیلان دانشگاهی نمی توانند اندوخته ها را در محیط کار به کار گیرند، عنوان کرد: بر این اساس فارغ التحصیلان باید دوره های دیگری را طی کنند تا با رسته های شغلی ارتباط پیدا کرده و جهاددانشگاهی توانسته این خلاء را پر کند.

فرماندار شهرستان ایجرود، برگزاری آزمون های تخصصی را از دیگر فعالیت های موثر جهاددانشگاهی دانست و گفت: همواره این شائبه وجود داشت که اگر دستگاهی که نیرو جذب می کند، آزمون را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط آموزش با رسته های شغلی از طریق جهاددانشگاهی

تقویت ارتباط آموزش با رسته های شغلی از طریق جهاددانشگاهی