مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-27اقتصادي

64 میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافت


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: به تازگی 64 میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافتخ است.

- ، آیت قیصربیگی عصر سه شنبه در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان گفت: به دستور استاندار محترم در جهت کاهش خاموشی ها و حفظ شبکه برق خانگی ساعت ادارت را در پیک مصرف کاهش داده ایم.

وی در ادامه خواستار تجهیز مراکز درمانی و خدماتی به ژنراتور شد و اظهار کرد: همچنین مراکز مذکور بایست مجهز به فیدر اضافی برق شوند تا در شرایط اضطراری مشکل قطعی برق نداشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی نقاط استان گفت: برای رفع مشکلات آب رایزنی های فراوانی ستاد مدیریت بحران استان با مرکز انجام داده و در این زمینه 64 میلیارد تومان برای رفع تنش آب شهری به استان اختصاص یافته است.

وی در خصوص رفع مشکل آب عشایری و روستایی گفت: در این زمینه نیز مبلغ 200 میلیارد تومان برای آبرسانی عشایری و روستاها در سطح کشور اختصاص یافته که دستگاه های اجرایی ذیربط بایست از طریق سازمان متبوع خود نسبت به جذب اعتبارات مذکور اقدام کنند.

قیصربیگی راه کوتاه مدت برون رفت از مشکلات را همکاری و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولان در رعایت الگوی مصرف آب و برق عنوان کرد و گفت: در اینجا نیاز به یک عزم همگانی و خودجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافت

64 میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافت