مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-27سياسي

مردمی که درکنار آب هستند اما سهمی از آن ندارند!


شهرستان ملکشاهی با وجود آنکه در کنار سد ایلام قرار دارد اما سال هاست که از کمبود آب رنج می برد و گویا با این حال گوش شنوا برای شنیدن و همتی راسخ برای حل این مشکل وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در سطح استان ایلام مناطقی وجود دارند که هنوز بعد از گذشت چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از نعمت آب شرب بهداشتی بی بهره هستند؛ از سوی دیگر حتی مناطقی که تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار دارند در فصول گرم سال با کمبود آب مواجه می شوند و تامین آب برای مردم تبدیل به یک دغدغه و معضل می شود به طوری که مردم این مناطق گاهی در طول روز تنها 2 تا 3 ساعت از آب شرب برخورردار هستند.

یکی از مناطقی که با مشکل کمبود و نبود آب در طول سال های گذشته مواجه بوده است شهرستان ملکشاهی در مرکز استان ایلام است، شهرستانی که تنها 44 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد اما در نهایت با بی توجهی مسوولان، سایه سنگین بی آبی مدت هاست در این منطقه موج می زند و مردم را در گردابی از مشکلات فرو می برد.

چه احساسی پیدا می کنید وقتی بشنوید مردمی وجود دارند که در کنار سد آب زندگی می کنند، تنها 44 کیلومتر با مرکز استانشان فاصله دارند، لوله کشی آب دارند، اما در طول روز ساعات کمی از آب شرب برخوردار هستند؟  مردمی که در طول روز تنها به مدت چند ساعت از آب شرب بهداشتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی که درکنار آب هستند اما سهمی از آن ندارند!

مردمی که درکنار آب هستند اما سهمی از آن ندارند!