مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 23:502021-07-27اقتصادي

دو دلیل قطع شدن برق در برخی مناطق کشور اعلام شد


طبق گفته سخنگوی صنعت برق، به دلیل افزایش مصرف برق در پیک شبانه، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان های خراسان، - جی پلاس؛ سخنگوی صنعت برق دلیل خاموشی در برخی از مناطق کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گویی تلویزیونی دلیل خاموشی های پراکنده در چند استان کشور را به دلیل اختلال در تولید 4 واحد نیروگاهی و افزایش شدید مصرف عنوان کرد و گفت: به دلیل افزایش مصرف برق در پیک شبانه، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان های خراسان، کرمان، آذربایجان و بخش هایی در مناطق مرکزی کشور به صورت دستی و موقت قطع شد.

خاموشی های در مجموع حدود 400 مگاوات است وی افزود: این خاموشی های در مجموع حدود 400 مگاوات است و امیدواریم تا ساعت 23:30 دقیقه و کاهش میزان مصرف، برطرف شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با پوزش از هموطنانی که با این خاموشی ها دچار زحمت شده اند، تاکید کرد: از همه مشترکان در سراسر کشور خواهشمندیم حتی با خاموشی کردن یک لامپ اضافی خود، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی های بیشتر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دلیل قطع شدن برق در برخی مناطق کشور اعلام شد

دو دلیل قطع شدن برق در برخی مناطق کشور اعلام شد