مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-27سياسي

گروه های پژوهشی استانداردسازی متناسب با گیلان راه اندازی شود


رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه تجهیز آزمایشگاه برای اقلامی مانند زیتون و چای باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: گروه های پژوهشی متناسب با گیلان راه اندازی شود و سازمان استاندارد ایران این آمادگی را دارد تا با تصویب مجوز گروه های پژوهش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه شورای استاندارد گیلان با اشاره به اهمیت کیفی سازی و استانداردسازی اقلام و کالاها اظهار کرد: مجلس با تاکید بر اهمیت استانداردسازی، در سال 96 بعد از چندسال کارهای کارشناسی، قانون تقویت نظام استاندارد را به تصویب رساند.

  وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد دستگاه حاکمیتی است که مستقیما زیر نظر شخص رییس جمهور اداره می شود، افزود: متولی امر کیفیت جز در خدمات بهداشتی، دارو و اسلحه، سازمان ملی استاندارد است.

  رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه کارشناسان سازمان استاندارد ضابط قضایی بوده و شورایی طبق ماده 42 قانون با حضور نماینده به صورت جدی ورود کرد چرا که استانداردسازی مصالح و تبدیل آن به ساختمان نیز باید با کیفی ترین شکل ممکن استانداردسازی صورت بگیرد.

  وی با بیان اینکه پژوهش درباره سموم آفتکش تولید داخل با بررسی برنج داخلی، نشان از مطلوب بودن برنج داخل نسبت به برنج های وارداتی است، افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های پژوهشی استانداردسازی متناسب با گیلان راه اندازی شود

گروه های پژوهشی استانداردسازی متناسب با گیلان راه اندازی شود