مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-27سياسي

تقدیر کمیسیون برنامه از عملکرد دیوان محاسبات در یک سال گذشته


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اعضای این کمیسیون در جلسه امروز خود از عملکرد دیوان محاسبات در یک سال گذشته تقدیر کردند.

- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اعضای این کمیسیون در جلسه امروز خود از عملکرد دیوان محاسبات در یک سال گذشته تقدیر کردند.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: گزارش عملکرد یکساله دیوان محاسبات کشور با حضور بذرپاش رییس کل و معاونان دیوان در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان بعد از استماع گزارش، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی افزود: آقای بذرپاش توضیحاتی را در خصوص گزارش های نظارتی که دیوان محاسبات طی یکسال گذشته در محورهای مختلف قانونی تدوین و ارائه کرده بود، عنوان کرد، گزارش هایی درباره نحوه اجرای بودجه سال 1400 توسط دولت، موضوع ترک فعل مسئولان، 7 قانون اصلی مربوط به تولید و شناسایی موارد قانونی اجرایی نشده در این زمینه، حقوق معادن، میزان تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی، چگونگی واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی، اقدامات درون سازمانی برای ارتقای سطح کیفی عملکرد دیوان محاسبات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر کمیسیون برنامه از عملکرد دیوان محاسبات در یک سال گذشته

تقدیر کمیسیون برنامه از عملکرد دیوان محاسبات در یک سال گذشته