مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-27حوادث

مهار حادثه خط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ


عملیات بازسازی یکی از خطوط اصلی شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ که از ساعت 3 بامداد امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه جاری آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، عملیات بازسازی یکی از خطوط اصلی شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ که از ساعت 3 بامداد امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه جاری آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید.

مراحل هواگیری و سپس آبگیری این خط لوله حداقل 10 ساعت به طول می انجامد، بنابراین شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تا دو روز آینده با افت و قطعی آب شرب مواجه هستند.

این حادثه در یکی از خطوط اصلی انتقال آب با قطر 1400 میلیمتر در محدوده شهرستان فلاورجان رخ داد و موجب کاهش  25 درصدی ظرفیت تأمین آب شرب 57 شهر و 380 روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ شد.

بر همین اساس پیش بینی می شود عملیات آبگیری مخازن و در مدار قرار گرفتن خط انتقال آب تا 48 ساعت آینده به طول انجامد، به همین دلیل از شهروندان گرامی و روستاییان محترم تقاضا می شود تا عادی شدن شرایط فشار شبکه آبرسانی، در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

انتهای پیام/63088/ح/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حادثه خط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ

مهار حادثه خط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ