مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-27سياسي

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 از سازمان مدارس استثنایی کشور در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی از سازمان مدارس استثنایی کشور خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی از سازمان مدارس استثنایی کشور خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقققات گفت: در این جلسه تقاضای عده ای از نمایندگان برای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی از سازمان مدارس استثنایی با حضور حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نماینده متقاضی و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور توضیحاتی ارائه کردند که ایرادات مطرح شده ناظر به مواردی همچون عزل و نصب ها، وعده های اجرایی نشده و نبود تخصص در سازمان بود در نهایت مقرر شد ظرف یک هفته آینده مستندات لازم ربای بررسی دقیق تر این درخواست به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود.

طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس، هرگاه حداقل 10 نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون ها، عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رییس جمهور و یا وزیر و یا مسئولین دستگاه های زیرمجموعه آنان را اعلام کند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رییسه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 از سازمان مدارس استثنایی کشور در کمیسیون آموزش

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 از سازمان مدارس استثنایی کشور در کمیسیون آموزش