مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-27سياسي

به داد فیلمسازان مستند برسید!


این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند.

- مدیر پیشین شبکه مستند هشدار داد عدم واکسیناسیون مستندسازان که بسیاری از آنها در حال ثبت حوادث مرتبط با کرونا هستند، منجر به افزایش قربانیان از این قشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ امیر تاجیک، مستندساز و مدیر پیشین شبکه مستند سیما در یادداشتی تاکید کرد: کرونا در جهان نه تنها حیات بشر را نشانه گرفته، که تاثیر شگرفی بر مناسبات انسانی نیز گذاشته است.

با شیوع این ویروس انستیتوها، محققان و بالاخره دولت ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه علمی برونرفت از این بحران تزریق واکسن است.

در کشورهای مختلف مردم برای قطع زنجیره مرگ به واکسن پناه آورده اند که البته نتایج مثبتی به همراه داشته، اما متاسفانه وضعیت شیوع این بیماری در کشور ما همچنان تاسف برانگیز است.

هنوز اغلب مردم و گروه های آسیب پذیر موفق به دریافت واکسن نشده و از آن بدتر عده ای در این مسیر دچار نوعی تبعیض جدی شده اند.

نمونه عینی این تبعیض را می توان در برخورد با فیلمسازان مستند هم دید.

هنرمندانی بی ادعا که از ابتدای شیوع این بیماری در کشور، هم پا با جامعه پزشکی و کادر درمان، در حال ثبت وقایع، تاریخ نگاری و آگاهی بخشی به جامعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به داد فیلمسازان مستند برسید!

به داد فیلمسازان مستند برسید!