مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-27سياسي

حفظ اصالت های اورامان نیازمند برنامه ریزی درست است


مدیرکل دفتر امور پایگاه های جهانی با اشاره به اینکه به ثبت رساندن یک اثر نیازمند ارتقا سیستم و داشتن برنامه ریزی درست است؛ گفت: امید است در نظام میراث فرهنگی بستری برای حفظ اصالت ها و حفظ شاخص های برجسته یک منطقه که در دنیا منحصر به فرد است فراهم شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر امور پایگاه های جهانی با اشاره به اینکه به ثبت رساندن یک اثر نیازمند ارتقا سیستم و داشتن برنامه ریزی درست است؛ گفت: امید است در نظام میراث فرهنگی بستری برای حفظ اصالت ها و حفظ شاخص های برجسته یک منطقه که در دنیا منحصر به فرد است فراهم شود.

فرهاد عزیزی امروز (5مرداد) در جلسه بررسی پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان در نشست کمیته میراث جهانی یونسکو ضمن تبریک برای ثبت جهانی هورامان با اشاره به اینکه ثبت جهانی اورامان می تواند ظرفیت های بسیاری را برای کشور ایجاد کند، اظهار کرد: هورامان منطقه ویژه است که هم به لحاظ طبیعی و هم به لحاظ فرهنگی بسیار غنی است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه منظم در راستای مدیریت درست هورامان گام برداریم که هم ظرفیتی برای توسعه منطقه و هم برای منطقه غرب و کل کشور فراهم کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: منطقه هورامان، منطقه بسیار وسیعی است و بسیاری از روستاهایی که شرایط ثبت ملی را دارا بودند به ثبت ملی رسیدند و اقدامات و طرح های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اصالت های اورامان نیازمند برنامه ریزی درست است

حفظ اصالت های اورامان نیازمند برنامه ریزی درست است