مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-27اقتصادي

کمک های جدید کرونایی در راه است


اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که کمک های اقتصادی بخش خصوصی به استان های مختلف کشور برای مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

- اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که کمک های اقتصادی بخش خصوصی به استان های مختلف کشور برای مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق های بازرگانی ایران و تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در چند مرحله کمک های فعالان بخش خصوصی برای مقابله با ویروس کرونا را به استان های مختلف کشور ارسال کرده اند و اتاق ایران اعلام کرده که این فرایند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین خبر اعلام شده که بسته تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی به ارزش 11 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی اتاق ایران برای مقابله با کرونا، به سوی استان سیستان و بلوچستان روانه شد.

این تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی در مجموع به ارزش 11 میلیارد و 500 میلیون تومان و شامل 2 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی 600 لیتری، 15 دستگاه ونتیلاتور، 15 پمپ سرم، 50 دستگاه دماسنج دیجیتال طبی، 7 هزار و 800 کیت تست کووید 19 و 8 هزار کیت تست رپید است.

اتاق ایران از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با تشکیل کمیته ای فعال با همراهی تمامی اتاق های سراسر کشور در استان های مختلف به خرید تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی برای کمک به استان های مختلف اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های جدید کرونایی در راه است

کمک های جدید کرونایی در راه است