مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-27سياسي

تصویب گزارش حسابرسی دو شرکت خاک ریز آب و ارتباط مشترک شهر


گزارش حسابرسی شرکت ارتباط مشترک شهر و شرکت خاک ریز آب برای سال مالی 1394، در جلسه علنی شورای شهر به صورت مشروط تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان بررسی و ارزیابی گزارش حسابرسی شرکت ارتباط مشترک شهر برای سال مالی 1394 گفت: به موجب بند ج ماده 44 ای ین نامه مالی شهرداری ها و بند 30 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور رسیدگی نهایی و ممیزی حساب شهرداری ها به وسیله شورای اسلامی شهر از طریق بررسی گزارش های مالی و گزارش حسابرسان مذکور و اعلام موارد نقض و تخلف به شهردار و پیگیری های لازم بر اساس مقررات قانونی انجام می گیرد.

وی با اشاره به حسابرس منتخب شورا گفت: حسابرسی از شرکت ارتباط مشترک شهر در سال 1394 توسط مؤسسه حسابرسی آروین ارقام پارس (دارای درجه کیفی الف بر اساس رتبه و بندی جامعه حسابداران رسمی ایران انجام شده است.

فراهانی در خصوص اظهار نظر حسابرس منتخب شورا بیان کرد: حسابرس منتخب شورا با ذکر 8 بند (بندهای 4 تا 11) به عنوان مبانی اظهار نظر مشروط بر مواردی که تحریف صورتهای مالی و محدودیت در رسیدگی در مجموع و یا به تنهایی دارای اثر با اهمیت ولی غیر اساسی بر صورت مالی باشد گزارش حسابرسی خود را به صورت مشروط ارائه کرده است؛ گزارش مشروط یک نوع اظهار نظر مقبول است اما به استثن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب گزارش حسابرسی دو شرکت خاک ریز آب و ارتباط مشترک شهر

تصویب گزارش حسابرسی دو شرکت خاک ریز آب و ارتباط مشترک شهر