مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-27سياسي

تمامی خدمات تأمین اجتماعی تا 6 ماه آینده الکترونیکی می شود


شورای اجرایی فناوری اطلاعات، سازمان تأمین اجتماعی را موظف کرد تا در یک برنامه شش ماهه نسبت به ارائه غیرحضوری و الکترونیکی کلیه خدمات خود اقدام کند.

- ، تکمیل سرویس های سازمان تأمین اجتماعی در راستای پیاده سازی طرح 70-30 در جلسه بیست و دوم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور به تصویب رسید.

شورای اجرایی فناوری اطلاعات در خصوص 30 خدمت الکترونیکی و غیرحضوری اعم از خدمات کارفرمایی، بیمه ای و بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی موضوع مصوبات جلسات (15) و (18) این شورا، مواردی را تصویب کرد.

در این راستا سازمان تأمین اجتماعی موظف شد طی یک برنامه شش ماهه نسبت به ارائه غیرحضوری و الکترونیکی تمامی خدمات خود اقدام کند.

بعد از این مهلت، صرفاً خدماتی که تحت هیچ عنوان قابل ارائه به شکل برخط نیست، با تأیید کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی قابل ارائه در شعب و کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی خواهند بود.

بر این اساس اقلام داده ای سایر پایگاه های اطلاعاتی موردنیاز برای ارائه خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی با تایید کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی در اختیار این سازمان قرار می گیرد و دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات باید بر اجرای این این ماده از مصوبه و تشخیص مصادیق خدمات و سرویس های آن نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خدمات تأمین اجتماعی تا 6 ماه آینده الکترونیکی می شود

تمامی خدمات تأمین اجتماعی تا 6 ماه آینده الکترونیکی می شود