مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:402021-07-27سياسي

پورتو پانزدهمین خواهرخوانده اصفهان شد


با امضای تفاهم نامه ای میان شهردار اصفهان و پورتو، این شهر به جمع خواهرخوانده های اصفهان پیوست.

- شهردار اصفهان در مراسم امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی با پورتو که عصر امروز (سه شنبه_5مردادماه) از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با ابراز خرسندی از تحقق خواهرخواندگی اصفهان و پورتو، اظهار کرد: این پانزدهمین تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان است و در آینده نزدیک حیدرآباد هند به عنوان شانزدهمین خواهرخوانده اصفهان معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصفهان و پورتو نقاط مشترک زیادی دارند، گفت: بخشی از میراث تاریخی هر دو شهر در یونسکو ثبت شده و در معماری جایگاه ویژه ای دارند و هر دو شهر از مقاصد مهم گردشگری هستند.

وی افزود: قرارداد خواهرخواندگی بین دو شهر به امضا می رسد اما زمینه تعامل نهادهای مختلف در دو شهر را تسهیل می کند و امیدوارم این قرارداد نیز تسهیلگر فعالیت همه علاقه مندان در این حوزه ها باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از امروز می توانیم تجربیات خود را به یکدیگر انتقال دهیم، تصریح کرد: یکی از زمینه های تعامل می تواند در حوزه استارت آپ ها باشد.

همچنین حمایت از انجمن دوستی ایران و پرتغال و برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در پورتو و پورتو در اصفهان از زمینه هایی همکاری است که تجربه آن را با خواهرخوانده های دیگر اصفهان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتو پانزدهمین خواهرخوانده اصفهان شد

پورتو پانزدهمین خواهرخوانده اصفهان شد