مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-27سياسي

تشکیل کمیته ای برای پشتیبانی زائران اربعین


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در دیدار هیأت موکب داران عراقی که به ایران سفر کرده اند، پیشنهاد کرد: برای پشتیبانی از زائران ایرانی و عراقی در اربعین، - در دیدار موکب داران عراقی با نماینده ولی فقیه در حج پیشنهاد شد تشکیل کمیته ای برای پشتیبانی زائران اربعین نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در دیدار هیأت موکب داران عراقی که به ایران سفر کرده اند، پیشنهاد کرد: برای پشتیبانی از زائران ایرانی و عراقی در اربعین، کمیته مشترک دائمی تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدار تعدادی از موکب داران عراقی، اظهار کرد: پدیده راهپیمایی اربعین، به عنوان بزرگترین اجتماع بشری شناخته می شود که برادران و خواهران عراقی در ایجاد این پدیده، نقش بسیار پررنگی دارند.

وی با بیان این که افراد زیادی در اربعین از شهرها و کشورهای مختلف رنج سفر را به جان می خرند و به سوی کربلای حسینی می روند، گفت: علاوه بر عشق به زیارت همین استقبال گرم و مهمان پذیری ارزشمند برادران و خواهران عراقی زمینه سازی حضور باشکوه زائران در اربعین حسینی شده است.

نواب به اسکان بیش از یک میلیون زائر ایرانی در اربعین در منازل عراقی ها اشاره کرد و این کار را بسیار تاثیرگذار در اتحاد و وحدت میان ملت ایران و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای پشتیبانی زائران اربعین

تشکیل کمیته ای برای پشتیبانی زائران اربعین