مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-27اقتصادي

ساخت خطوط لوله بندرعباس-مهرآران با ظرفیت انتقال 300 هزار بشکه


مجری پروژه احداث خط لوله 26 اینچ بندرعباس- مهرآران با اشاره به ساخت این خط لوله با ظرفیت انتقال روزانه 300 هزار بشکه فرآورده، گفت: لوله گذاری گستره یک خط لوله بندرعباس-سیرجان-رفسنجان همزمان با عید سعید قربان آغاز شده است.

- ساخت خطوط لوله "بندرعباس-مهرآران" با ظرفیت انتقال 300 هزار بشکه مجری پروژه احداث خط لوله 26 اینچ بندرعباس- مهرآران با اشاره به ساخت این خط لوله با ظرفیت انتقال روزانه 300 هزار بشکه فرآورده، گفت: لوله گذاری گستره یک خط لوله بندرعباس-سیرجان-رفسنجان همزمان با عید سعید قربان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خانی پور با بیان اینکه پروژه احداث خط لوله بندرعباس- مهرآران با هدف انتقال روزانه 300 هزار بشکه فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید و گازوییل از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مرکز انتقال نفت مهرآران در دستور کار این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: به منظور استفاده از حداکثر توان داخلی کشور، کل لوله های این پروژه توسط شرکت های داخلی ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث خط لوله بندرعباس-مهرآران به صورت EPC اجرا می شود، افزود: لوله های مورد نیاز این پروژه 249 کیلومتر است که 52 کیلومترتوسط یکی از شرکت های لوله سازی ساخته و به سایت حمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خطوط لوله بندرعباس-مهرآران با ظرفیت انتقال 300 هزار بشکه

ساخت خطوط لوله بندرعباس-مهرآران با ظرفیت انتقال 300 هزار بشکه