موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:502021-07-27اقتصادي

از تاریکخانه تا اتاق شیشه ای؛ نگاهی به تحولات شستا در دو سال اخیر


شستا، شرکتی که تا دو سال گذشته همواره پیشوند تاریکخانه را در کنار نام خود یدک می کشید حالا و بعد دو و نیم سال نسبت به سایر رقبای خود به شفاف ترین شرکت اقتصادی تبدیل شده است.

- از تاریکخانه تا اتاق شیشه ای؛ نگاهی به تحولات شستا در دو سال اخیر شستا، شرکتی که تا دو سال گذشته همواره پیشوند تاریکخانه را در کنار نام خود یدک می کشید حالا و بعد دو و نیم سال نسبت به سایر رقبای خود به شفاف ترین شرکت اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شستا، شرکتی که امسال وارد سی و پنجمین سال فعالیت خود می شود و با بورسی شدنش چند گام رو به جلو برداشته است.

تا پیش از این صحبت از هیئت مدیره های دو شغله و مشمولین تبصره 2 ماده 241 قانون تجارت و بازنشستگان و سیاسیونی که بدون تخصص صندلی های مدیریتی را اشغال کرده بودند با واکنش تند و منفی از سوی مسئولین شستا مواجه می شد، اما اکنون دیگر خبری از هیئت مدیره های دوشغله و بازنشستگان در شستا نیست.

کمیته انتصابات شستا و هلدینگ ها با بررسی و مصاحبه و گرفتن آزمون در برخی موارد بهترین افراد را جهت تصدی پست های مدیریتی حتی در مدیریت های میانی شرکت ها بر عهده دارد و زمینه بر برخی انتصابات سفارشی تا حد بسیار زیادی بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاریکخانه تا اتاق شیشه ای؛ نگاهی به تحولات شستا در دو سال اخیر

از تاریکخانه تا اتاق شیشه ای؛ نگاهی به تحولات شستا در دو سال اخیر