مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-27پزشكي

بسیج وارد میدان واکسیناسیون گیلانیان می شود


مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با درخواست مساعدت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج گیلان جهت افزایش تعداد پایگاه های واکسیناسیون با هدف کنترل انتشار کرونا درصدد رکورد در تلقیح واکسن کرونا در استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بیش از 17 ماه از شیوع بیماری به کار ببندند، می گذرد و همچنان این ویروس مهاجم و منحوس فعال تر از گذشته عمل کرده و به دنبال قربانی است.

در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی که بسیار حائز اهمیت و مثمرثمر هستند، واکسیناسیون عمومی یکی از راهکارهایی است که تمامی کشورهای درگیر بیماری کرونا به آن روی آورده و خوشبختانه در ایران نیز سهمی قابل توجهی از سالمندان، افراد پرخطر و در معرض خطر، بیماران زمینه ای و همچنین بیماران صعب العلاج واکسینه شده اند.

در حال حاضر طبق آخرین گزارش های موجود، بیش از 200 تیم فعال واکسیناسیون در مراکز تجمیعی، ثابت و خودرویی در گیلان به صورت مستمر مشغول واکسیناسیون بوده و روزانه به طور متوسط 17 هزار دوز واکسن را تزریق و تلقیح می کنند.

خوشبختانه با افزایش واردات واکسن و همچنین پا به عرصه گذاشتن واکسن های تولید داخل، حجم قابل توجهی از واکسن آماده تزریق هستند و آنچه امروز بیشتر احساس می شود، افزایش پایگاه های واکسیناسیون و واکسیناتورها در مناطق مختلف استان  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج وارد میدان واکسیناسیون گیلانیان می شود

بسیج وارد میدان واکسیناسیون گیلانیان می شود