مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-27سياسي

پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی اورامانات


وزیر و معاون وزارت میراث فرهنگی با صدور پیامی ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات/هورامان در چهل و چهارمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی آمده است: ثبت جهانی پرونده منظر فرهنگی اورامانات / هورامان به عنوان بیست و ششمین اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و باستانی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو کام ملت فرهیخته ایران اسلامی به ویژه مردم شریف کردستان و کرمانشاه را شیرین و قلب هم وطنان را مالامال از شادی کرد.

اینجانب و همکاران پرتلاشم در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همان طور که در روزهای آغازین سال 1398 به مردم خوب کرمانشاه و کردستان قول داده بودم، تمام ظرفیت خود را بکار بستیم تا با ثبت جهانی اورامانات / هورامان، برگ زرین دیگری از داشته های ارزشمند ایران اسلامی را در عرصه بین الملل به جهانیان بشناسانیم.

این پیروزی فرهنگی نتیجه سال ها پیگیری، همت و تلاش پژوهشی، تعامل و همکاری های بین بخشی ملی و ارتباطات مؤثر بین المللی بوده است و بی تردید نه تنها جایگاه میراث فرهنگی ایران را در جهان ارتقا می بخشد، بلکه مسیر توسعه گردشگری غرب کشور را هموار ساخته و موجب جذب بیشتر گردشگران خارجی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی اورامانات

پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی اورامانات