مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-27حوادث

روزهای پرحادثه اصفهان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به روزهای پرحادثه اصفهان، گفت: قطعی برق باعث محبوس شدن شهروندان در آسانسورها و افزایش تماس و امدادخواهی از آتش نشانی برای نجات محبوس شدگان شده است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به روزهای پرحادثه اصفهان، گفت: قطعی برق باعث محبوس شدن شهروندان در آسانسورها و افزایش تماس و امدادخواهی از آتش نشانی برای نجات محبوس شدگان شده است.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت و با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته (دوشنبه_4 مردادماه) آتش نشانان اصفهان به 86 مورد حریق و حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: بیش از 65 مورد از این حوادث مربوط به محبوس شدن در آسانسور به دلیل قطعی برق بود.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر و با قطعی برق، حوادث مربوط به محبوس شدن در آسانسور آمار امدادخواهی از آتش نشانی را به شدت افزایش داده، گفت: علاوه بر حوادث مربوط به آسانسورها، حریق در منزل مسکونی، حریق در انبار ضایعات کارتن و چوب، محبوس شدن در منزل، تصادف و نشت بنزین، حریق در کارگاه چوب بری، حریق خودرو، ورود حیوانات از دیگر حوادثی است که در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها امدادرسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرحادثه اصفهان

روزهای پرحادثه اصفهان