مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-27سياسي

لزوم تمرکز بر دغدغه های معنوی نماز جمعه


امام جمعه قزوین در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه قزوین گفت: دست اندرکاران بر دغدغه های نرم افزارانه و معنوی نماز جمعه متمرکز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه قزوین که ظهر سه شنبه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه تهران پس از انقلاب اسلامی و تقدیر از اعضای این ستاد به خاطر برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه قزوین برگزار شد با تبریک ایام عید غدیر اظهار کرد: پیامبر (ص) درباره شخصیت امیرالمؤمنین (ع) فرموده ای علی (ع) تو حجت خدا هستی و هیچ کسی در قیامت نمی تواند بهانه بیاورد که دین و خدا را نفهمید.

وی افزود: رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند ای علی (ع) تو بزرگ ترین خبر عالم هستی و رسیدن به خدا، صراط مستقیم و وعده های پیامبر (ص) با تو محقق می شود و تاکید می کند حزب علی (ع)، حزب من و حزب من حزب الله است و حزب غیر علی (ع)، حزب شیطان است.

مراسم چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین، کار ماندگاری در تاریخ قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در قزوین خاطرنشان کرد: به همه شما عزیزان خدا قوت و تبریک می گویم و خدا را شاکریم که توفیق داد تا کار ماندگاری در تاریخ قزوین و کارهای معنوی استان به ثبت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز بر دغدغه های معنوی نماز جمعه

لزوم تمرکز بر دغدغه های معنوی نماز جمعه