مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-27حوادث

قلع و قمع 200 هزار متر ساخت و ساز غیرمجاز در «سیاخ دارنگون» شیراز


فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح قلع و قمع 200 هزار متر ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه «سیاخ دارنگون» شیراز به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.

- شیراز - فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح قلع و قمع 200 هزار متر ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان شیراز پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی به مکان های مذکور اعزام و نسبت به اجرای طرح تخریب 50 مورد کاربری غیرمجاز شامل پی کشی، فنداسیون، دیوار کشی و … اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص 200 هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین های مذکور را 200 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار حبیبی از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 200 هزار متر ساخت و ساز غیرمجاز در «سیاخ دارنگون» شیراز

قلع و قمع 200 هزار متر ساخت و ساز غیرمجاز در «سیاخ دارنگون» شیراز