مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-27بين الملل

چرایی تشدید حملات تروریستی داعش در کرکوکِ عراق


استان کرکوک طی دو هفته اخیر شاهد افزایش حملات تروریستی و سوء استفاده داعش از تضادهای سیاسی و امنیتی در عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برای دومین هفته متوالی، میزان حملات عناصر داعش در استان کرکوک عراق (250 کیلومتری شمال بغداد) در حال افزایش است.

این حملات به تلفات افراد در صفوف پلیس و در یادداشتی به قلم عادل النواب ، با اشاره به این موضوع و هشدار درباره افزایش موج حملات تروریستی در کرکوک، نوشت که دلیل اصلی افزایش این حملات؛ سوء استفاده تروریست ها از اختلافات و تضادهای سیاسی و امنیتی در کرکوک است.

با وجود تدابیر، حملات شبانه داعش در کرکوک ادامه دارد بنا بر این گزارش، با وجود سفرهای مکرر فرماندهان نظامی و امنیتی به این استان و برگزاری نشست های متعدد که تاکنون به افزایش شمار نیروهای نظامی و پلیس در کرکوک و آغاز عملیات های نظامی علیه بقایای تروریست ها، منجر شده، هنوز حملات شبانه داعش در شهرک ها و مناطق مختلف این استان، بویژه در حدود سلسله جبال حمرین و مرزهای دو استان دیالی و صلاح الدین در مجاورت کرکوک، ادامه دارد.

العربی الجدید می نویسد، در حالی که نیروهای امنیتی در کرکوک، دومین استان بزرگ عراق پس از بصره از نظر سرمایه های نفتی و گازی، در وضعیت آماده باش به سر می برند، اخباری در دست است که حاکی از نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی تشدید حملات تروریستی داعش در کرکوکِ عراق

چرایی تشدید حملات تروریستی داعش در کرکوکِ عراق