مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-27پزشكي

لزوم استفاده از ماسک به رغم واکسیناسیون گسترده


سویه دلتا در حال حاضر سریعترین و مسری ترین نسخه از ویروس کرونای عامل بیماری کووید-19 و با بالاترین قدرت بیماری زایی است که جهان با آن مواجه شده و طبق گفته ویروس شناسان، - سویه دلتا در حال حاضر سریعترین و مسری ترین نسخه از ویروس کرونای عامل بیماری کووید-19 و با بالاترین قدرت بیماری زایی است که جهان با آن مواجه شده و طبق گفته ویروس شناسان، مفروضات مربوط به این بیماری را بر هم زده و این درحالیست که شماری از کشورها، اخیرا محدودیت ها را تسهیل کرده و فعالیت اقتصادی خود را از سر گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصاحبه انجام شده با 10 متخصص برجسته بیماری کووید-19، قدرت واکسن برای ایجاد مصونیت در برابر نوع شدید بیماری و کاهش بستری ها بر اثر ابتلا به هر نوع از کروناویروس، بسیار بالاست و افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند کسانی اند که هنوز در برابر بیماری واکسینه نشده اند.

با این وجود شواهد فزاینده ای نشان می دهد سویه دلتا که برای اولین بار در هند شناسایی شد، قادر است افراد واکسینه شده را نیز نسبت به نسخه های قبلی با سرعت بیشتری آلوده کند و نگرانی هایی مبنی بر این وجود دارد که حتی ممکن است ویروس را گسترش دهد.

برخی از متخصصان در ایالات متحده اخیر اظهار داشتند: به همین دلیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر اقدامات پیگشیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ماسک به رغم واکسیناسیون گسترده

لزوم استفاده از ماسک به رغم واکسیناسیون گسترده