مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-27سياسي

اجرای طرح اطعام علوی در دهه ولایت


مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد از آغاز طرح اطعام علوی در دهه ولایت خبر داد گفت: در این ایام طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان نیازمندان فعال است.

-   علیرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های کمیته امداد امام خمینی در دهه ولایت، درخصوص طرح اکرام و محسنین اظهار کرد: در سنوات گذشته تعداد حامیان برای حمایت از ایتام به ویژه ایتام سادات و محسنین در این ایام بیشتر می شد و اکنون کمیته امداد برنامه ریزی کرده است که باتوجه به شرایط کرونا و محدودیت ها، در این دهه نیز همه مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد در سراسر کشور برای جذب حامیان پای کار باشند.

وی با بیان اینکه سامانه ekram.

emdad.

ir نیز به صورت آنلاین برای ثبت نام حامیان فعال است، گفت: مشخصات همه فرزندان سادات در سامانه شفاف است و مشخصات فرزندانی که فاقد حامی هستند و یا به عبارتی میزان دریافتی شان کمتر است در آن سامانه در اختیار مردم قرار می گیرد که افراد بتوانند فرزندان خود را انتخاب و به عنوان حامی و پدر معنوی شان از آنها حمایت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد یادآور شد: در حال حاضر در این مناسبت ها تمام پایگاه ها پای کار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام علوی در دهه ولایت

اجرای طرح اطعام علوی در دهه ولایت