مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-27سياسي

کدام کارگر ماهری بیکار می ماند؟


رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران می گوید: کارگر ماهر به لحاظ معیشتی و امنیت شغلی نگران نیست چون به دلیل داشتن تجربه و تخصص در یک شغل یا حرفه هیچ وقت بیکار نمی ماند.

- رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران می گوید: کارگر ماهر به لحاظ معیشتی و امنیت شغلی نگران نیست چون به دلیل داشتن تجربه و تخصص در یک شغل یا حرفه هیچ وقت بیکار نمی ماند.

محمدرضا تاجیک در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته افرادی که فارغ التحصیل می شوند باید یک مهارت فرا گرفته باشند و نسبت به این مسئله نظارت می شود.

در نظام قدیم کشور نیز یک روز در هفته در مقطع متوسطه دانش آموزان باید سر کار می رفتند و حرفه ای می آموختند و نظارت از طریق مدرسه به طور منظم انجام می گرفت و نتیجه آن بعد از گذشت چند سال این بود که حداقل در کاری که به آن تمایل و علاقه داشت و آن را انتخاب کرده بود بدون هیچ اجباری وارد بازار کار می شد.

تاجیک ادامه داد: در حال حاضر این شیوه در کشورهای توسعه یافته انجام می شود و دانش آموزان باید حتماً در دوران متوسطه یک شغل یا حرفه را بیاموزند ولی متاسفانه ما در نظام جدید این موضوع را حذف کردیم و نادیده گرفتیم.

ضمن اینکه وزارت کار و متولیان مربوطه در دهه اخیر دو طرح استاد شاگردی و کارورزی را ارائه کردند که تشکل های کارگری به خاطر سوء اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کارگر ماهری بیکار می ماند؟

کدام کارگر ماهری بیکار می ماند؟