مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-27پزشكي

احتمال افزایش فوتی های کرونایی درگلستان/بیمارستان ها پُر شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: بیمارستان های از بیماران کرونایی پُر شده و چند شهر در وضعیت سیاه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان اظهار کرد: روز شنبه میانگین بستری روزانه بیماران کرونایی در استان 230 بود که هم اکنون به 280 بیمار رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان توضیح داد: شاخص بستری به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت حدود 10 نفر شده که رقم خوبی نیست.

فاضل ادامه داد: تخت های استان در بسیاری از شهرستان ها از بیماران کرونایی تکمیل شده و باید بپذیریم بیماران خاص تصادفی و غیره هم نیاز به خدمت دارند و اگر شرایط به همین منوال پیش برود این بیماران هم دچار آسیب خواهند شد.

وی گفت: از مردم تقاضا می کنیم پروتکل ها را رعایت کرده و اگر خود مردم و اصناف نخواهند پروتکل ها را رعایت کنند شرایط بدتر خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه پیش بینی می شود این سیر افزایشی تا هفته بعد هم ادامه یابد، اضافه کرد: همه خانواده ها هم اکنون با بیماری به شکل شدید یا خفیف درگیر هستند و می توان با رعایت پروتکل ها جلوی سرعت رشد آن را گرفت.

فاضل گفت: اگر این شرایط قرمز و فوق قرمز ادامه یابد صدمات بسیاری به کار درمان وارد می شود و هم اکنون 154 نفر از کادر درمانف مرخصی استعلاجی گرفته و اگر شیوع به سمتی برود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش فوتی های کرونایی درگلستان/بیمارستان ها پُر شده است

احتمال افزایش فوتی های کرونایی درگلستان/بیمارستان ها پُر شده است