مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-27سياسي

پویش احسان غدیر در البرز برگزار می شود/ توزیع 50 هزار غذای گرم بین نیازمندان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از برگزاری پویش احسان غدیر از سوی بنیاد احسان، هم زمان با عید سعید غدیر در البرز خبر داد.

- کرج - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از برگزاری پویش احسان غدیر از سوی بنیاد احسان، هم زمان با عید سعید غدیر در البرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از کرج، محمد مهدی پورسلیمانی در جمع خبرنگاران از برگزاری پویش احسان غدیر هم زمان با عید سعید غدیر در البرز خبر داد و اظهار کرد: باید در تمامی تلاش خود را برای معرفی بیشتر واقعه غدیرخم به کار گیریم.

وی با تبریک این عید بزرگ و با اشاره به روایات و توصیه اهل بیت (ع)، مبنی بر اکرام و اطعام مؤمنین در روز عید غدیر بیان کرد: این ستاد همزمان با روز عید با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت، هیئات مذهبی، مساجد و گروه های جهادی با تأمین مرغ و برنج درصدد طبخ 50 هزار وعده غذای گرم و توزیع بین هم استانی های به ویژه در مناطق محروم و حاشیه نشین البرز است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران متذکر شد: در این پویش بالغ بر 30 هیأت، مسجد و گروه جهادی با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مشارکت و همکاری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش احسان غدیر در البرز برگزار می شود/ توزیع 50 هزار غذای گرم بین نیازمندان

پویش احسان غدیر در البرز برگزار می شود/ توزیع 50 هزار غذای گرم بین نیازمندان