مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-27سياسي

یک نماینده مجلس: طرح ساماندهی فضای مجازی از دستور کار خارج شود


موضوعاتی چون ناآرامی های اخیر در کشور، گرانی های افسارگسیخته و همچنین خیز جدید کرونا و تحولات پیرامون تشکیل کابینه دولت سیزدهم در این نشست مطرح و در نهایت مواردی مورد اجماع قرار گرفت.

- موضوعاتی چون ناآرامی های اخیر در کشور، گرانی های افسارگسیخته و همچنین خیز جدید کرونا و تحولات پیرامون تشکیل کابینه دولت سیزدهم در این نشست مطرح و در نهایت مواردی مورد اجماع قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه اعضا تاکید کردند که طرح ساماندهی فضای مجازی باید از دستور کار مجلس خارج شده و موضوعات مهم تر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامرضا نوری قزلجه در گفت وگو با خبرنگاران در توضیح نشست روز چهارم مرداد ماه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوعاتی چون ناآرامی های اخیر در کشور، گرانی های افسارگسیخته و همچنین خیز جدید کرونا و تحولات پیرامون تشکیل کابینه دولت سیزدهم در این نشست مطرح و در نهایت مواردی مورد اجماع قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باید تدابیری برای بستری بیماران کرونایی در برخی استانها اندیشیده شود، گفت: در این نشست خواستار اقدام جدی تر وزارت بهداشت شد و بر تسریع در واکسیناسیون و جبران عقب افتادگی در این زمینه تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: طرح ساماندهی فضای مجازی از دستور کار خارج شود

یک نماینده مجلس: طرح ساماندهی فضای مجازی از دستور کار خارج شود