مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-27حوادث

تعمیر خط لوله آب حادثه دیده اصفهان/تا 48 ساعت آینده درگیر کم آبی هستیم


سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه خط لوله شکسته انتقال آب به اصفهان در منطقه فلاورجان به طور کامل تعمیر و در حال آبگیری است، گفت: - ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه خط لوله شکسته انتقال آب به اصفهان در منطقه فلاورجان به طور کامل تعمیر و در حال آبگیری است، گفت: تا زمانی که این خط لوله به طور کامل وارد مدار شود و شرایط به حالت قبل از شکستگی لوله بازگردد، بین 24 تا 48 ساعت زمان خواهد برد.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت خط لوله انتقال آب اصفهان در محدوده شهرستان فلاورجان که بامداد امروز دچار حادثه شده بود، اظهار کرد: تعمیرات این خط لوله تا ساعت 11 امروز ادامه داشت و تعمیرات آن به طور کامل انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این خط لوله در حال آبگیری است، تاکید کرد: اما با توجه به اینکه قطر این خط لوله 1400 میلیمتر و از سوی دیگر طول این لوله زیاد است، عملیات آبگیری آن بین 6 تا 10 ساعت زمان می برد.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان تصریح کرد: تا زمانی که این خط لوله به طور کامل وارد مدار شود و شرایط به حالت قبل از شکستگی لوله بازگردد، بین 24 تا 48 ساعت زمان خواهد برد.

وی افزود: اصفهان در روزهای معمولی بین 3200 تا 4300 لیتر برثانیه کسری آب دارد که به دلیل این حادثه کسری 25 لیتر آب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر خط لوله آب حادثه دیده اصفهان/تا 48 ساعت آینده درگیر کم آبی هستیم

تعمیر خط لوله آب حادثه دیده اصفهان/تا 48 ساعت آینده درگیر کم آبی هستیم