مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-27سياسي

فرمانده جدید انتظامی مهران معارفه شد


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت وآرامش زیربنای توسعه وپویایی جامعه است، گفت: ناجا یکی از ارکان مهم در نیروهای مسلح است.

- سردار دلاور القاصی مهر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و پلیس برای تحقق این مهم با تمام توان و ظرفیت های خود به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت شهروندان است.

وی با تاکید براین نکته که امنیت کشورمرهون خون پاک شهداء است گفت: نیروی انتظامی نگهبان و حافظ خون شهداء است و شبانه روز با خدمت صادقانه و بی منت در تلاش است این امنیت را حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش های مذبوهانه کشورهای بیگانه و استعمارگر برای ایجاد شکاف وتفرقه بین مردم و مسئولان،اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایه های اصلی آن هدایت های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی، وحدت و انسجام بی نظیر مردمی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، گفت:ملت ولایت مدارما در عرصه های مختلف نشان داده اندکه همیشه پای آرمانهای نظام وانقلاب خود هستند، چراکه مسیر انقلاب ما مسیر ولایت است و مسیر ولایت همان مسیر انبیاء و اولیاء خداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی مهران معارفه شد

فرمانده جدید انتظامی مهران معارفه شد