مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-27ورزشي

بدعت گذاری کمیته انضباطی برای تخلفات آینده!/ چرا حامد لک محروم نشد؟


دروازه بان پرسپولیس با وجود فحاشی در بازی با ماشین سازی خطاب به یک توپ جمع کن جوان و توهین به مهدی هاشمی نسب در سال 99، به علت سابقه خوب فقط جریمه مالی شد! - گروه ورزشی جی پلاس، حامد لک، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در جریان دیدار با ماشین سازی در تبریز، با یکی از توپ جمع کن های جوان حاضر در ورزشگاه دچار مشکل شد که در ادامه ویدویی از صحنه درگیری لفظی این بازیکن در فضای مجازی انتشار یافت که او به شدیدترین شکل ممکن الفاظ رکیکی را درباره این جوان تبریزی به کار می برد.

البته این دروازه بان دقایقی بعد، از این توپ جمع کن دلجویی می کند.

حامد لک در همان دیدار به سراغ توپ جمع مورد نظر رفت و از او دلجویی کرد اما سطح کلمات و الفاظ رکیک بیان شده از سوی این دروازه بان باعث ورود کمیته انضباطی و اخلاق به این پرونده شد.

در نهایت کمیته انضباطی بعد از دریافت دفاعیه این دروازه بان، حکم خود را بدون اشاره به جزییات این اتفاق و دفاعیه لک اعلام کرد که به نظر می رسد با فحاشی صورت گرفته در تبریز مطابقت ندارد و از این پس بدعتی خواهد شد برای سایر متخلفان که در صورت بروز چنین اتفاقاتی از مسئولیت خودت شانه خالی کنند.

در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به عدم سابقه انضباطی حامد لک در این فصل از مسابقات و اوضاع و احوالی که منجر به تخلف شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعت گذاری کمیته انضباطی برای تخلفات آینده!/ چرا حامد لک محروم نشد؟

بدعت گذاری کمیته انضباطی برای تخلفات آینده!/ چرا حامد لک محروم نشد؟