مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-27پزشكي

یادکردی از سه شهید مدافع سلامت شهرستان های تهران


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر هستند و ایثار آنها هرگز فراموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عالیه قاسمی در نشست مشترک با روسای ادارات تابعه در راستای بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به ایثارگران و خانواده های شهدا و همچنین بررسی پرونده ایثارگران متقاضی تجهیزات پزشکی که در اولویت قرار دارند، با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر هستند، توضیح داد: از سه خانواده شهید مدافع سلامت در شهرستان های استان تهران تجلیل می شود.

وی با اشاره به اینکه سه شهید مدافع سلامت به نام های دکتر شیرین روحانی راد ، محمد رضایی و کامران بیات از شهرستان های استان تهران هستند، افزود: شهدای مدافعان سلامت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء الله پیوستند.

شاهد جهادی مثال زدنی هستیم که توسط سفیدپوشانی رقم می خورد که در سراسر کشور و استان با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته و کامل درمانی مراکز طرف قرارداد به ایثارگران خاطرنشان کرد: در راستای افزایش سطح ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادکردی از سه شهید مدافع سلامت شهرستان های تهران

یادکردی از سه شهید مدافع سلامت شهرستان های تهران