مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-27سياسي

محمدی: خسارات اولیه سیل کرمان بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است


نماینده مردم بافت در مجلس با اشاره به سیل اخیر کرمان بیان کرد: براساس نظر کارشناسان خسارات اولیه بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است و همچنین در این حادثه تلخ 5 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

- نماینده مردم بافت در مجلس با اشاره به سیل اخیر کرمان بیان کرد: براساس نظر کارشناسان خسارات اولیه بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است و همچنین در این حادثه تلخ 5 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: در حادثه سیل اخیر در شهرستان های حوزه انتخابیه خسارت های سنگینی به زیرساخت های کشاورزی، راه های روستایی و منازل مسکونی وارد شده و براساس نظر کارشناسان خسارات اولیه بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است، انتظار داریم دستور فرمایید هر چه سریعتر اعتبارات ستاد بحران به استان کرمان اختصاص یابد تا مردم با پیگیری های دلسوزانه مدیران اجرایی و حمایت مجدانه مجلس، شاهد پایان روزهای سخت باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متاسفانه در این حادثه تلخ 5 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند که به خانواده این عزیزان و مردم حوزه انتخابیه تسلیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: خسارات اولیه سیل کرمان بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است

محمدی: خسارات اولیه سیل کرمان بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است