مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-27اقتصادي

10 هزار میلیارد تومان وام کارآفرینی به برترین های مهرواره «محله همدل» اختصاص یافت


به چهارده برگزیده مهرواره محله همدل، 10 هزار میلیارد تومان وام کارآفرینی تعلق می گیرد که سهم هر طرح از این وام با توجه به اقتصادی بودن و میزان رتبه ای که کسب کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرواره محله همدل ازجمله طرح هایی است که در ماه مبارک رمضان امسال کلید خورد و توانست انگیزه حل مسائل و مشکلات گوناگون را برای هم وطنان در جای جای کشور ایجاد کند؛ درحالی که مردم به صورت مستقیم در سامانه ثبت مسئله می کردند و درصدد حل مسائل برمی آمدند.

هنوز چند ماه از اجرای این طرح نگذشته بود که متصدیان و خادمان این طرح متوجه شدند با سرمایه بزرگ عظیم انسانی روبه رو هستند؛ مردمی که با ایده های مختلف برای طرح مسئله پیش قدم می شدند و از آن جذاب تر، گام های بلندتری نیز برای حل مسئله برمی داشتند.

از این رو مهرواره محله همدل باشکوه تر شکل گرفت تا بهترین های محله همدل به صحنه بیایند و تمام مردم ایران این قهرمانان ملی را بشناسند.

بهترین هایی که برای حل و فصل مسائل محله و منطقه خودشان، پاشنه ها را ورکشیده اند و به میدان آمده اند.

حجت الاسلام رضا غلامی دبیر مهرواره محله همدل در خصوص انتخاب بهترین طرح از بین هزاران طرح بیان کرد: هزاران طرح و راه حل مسائل  و مشکلات محلات در سامانه ثبت شدند و هرچه تعداد مشارکت مردم بیشتر می شد، تعداد خادمان این طرح و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار میلیارد تومان وام کارآفرینی به برترین های مهرواره «محله همدل» اختصاص یافت

10 هزار میلیارد تومان وام کارآفرینی به برترین های مهرواره «محله همدل» اختصاص یافت