مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-27اقتصادي

میزان فوتی های تصادفات در همدان 17.5 درصد افزایش یافت


مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 94 شهروند در استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه قبل 17.

- 5 درصد افزایش داشته است.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته 80 نفر از شهروندان همدان بر اثر تصادف جان باخته بودند و امسال با وجود شیوع کرونا و محدودیت های ترددی شاهد افزایش میزان فوتی های تصادفات جاده ای هستیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه میزان مصدومان حوادث رانندگی در جاده های استان نیز افزایش داشته است، افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته هزار و 292 نفر بر اثر تصادفات جاده ای مصدوم شده بودند که این تعداد در مدت مشابه امسال با 18.

5 درصد افزایش به هزار و 532 نفر رسیده است.

کمالی تصریح کرد: افزایش حجم سفرها و ترددها در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل با وجود شرایط شیوع کرونا در کشور از جمله علل افزایش آمار تلفات و صدمات جرحی حوادث رانندگی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: قرارگیری استان همدان در کریدور ارتباطی غرب کشور موجب افزایش ترددها در راه های استان شده که نقش موثری در افزایش تصادفات و آمار مرگ و میر و تصادفات جرحی آن دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: رعایت قوانین و مقررات، توجه به علایم رانندگی و اخطارهای پلیس و نهادینه شدن فرهنگ رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فوتی های تصادفات در همدان 17.5 درصد افزایش یافت

میزان فوتی های تصادفات در همدان 17.5 درصد افزایش یافت