مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-27سياسي

نمازجمعه باشکوه ترین جلسات هفتگی ملت ایران است


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه اگرچه نماز جمعه زمزمه محبت خداوند است اما غریب افتاده است، خاطرنشان کرد: معتقدم که زمزمه نماز جمعه هنوز قوی است و هنوز هم باشکوه ترین جلسات هفتگی ملت ما است و باید به فکر تقویت این زمزمه ها باشیم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه اگرچه نماز جمعه زمزمه محبت خداوند است اما غریب افتاده است، خاطرنشان کرد: معتقدم که زمزمه نماز جمعه هنوز قوی است و هنوز هم باشکوه ترین جلسات هفتگی ملت ما است و باید به فکر تقویت این زمزمه ها باشیم.

آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 5 مرداد در مراسم گرامی داشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: نیاز انسان ها به معنویت را باید یادآوری کرد، نماز جمعه ذکر خدواند است و به یک تعبیری امام جمعه ذکر است و وقتی در نماز حضور پیدا می کند و خطبه ای که می خواند و قیامی که همه برای ولی عصر دارند، خود یاد خداوند است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه نقشی که امام جمعه باید ایفا کند، نقش سختی است، ضمن تاکید بر اینکه همه ما به ذکر نیاز داریم و خیال نکنیم که بدون ذکر، درون انسان آرام می گیرد، گفت: در یک مقطعی به بهانه علم می خواستند این نیاز را نادیده بگیرند و یکی از چالش های ما تمدن غربی هم در همین باره هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه باشکوه ترین جلسات هفتگی ملت ایران است

نمازجمعه باشکوه ترین جلسات هفتگی ملت ایران است