مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:002021-07-27سياسي

ارائه آیین نامه گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی به دولت


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تهیه و تدوین آیین نامه اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی گفت: این آیین نامه در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تایید و به هیئت دولت ارسال شده است.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تهیه و تدوین آیین نامه اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی گفت: این آیین نامه در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تایید و به هیئت دولت ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر برگزار شد با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جذب منابع آموزش و پرورش در چارچوب زیرنظام تربیت معلم و تامین منابع انسانی سند تحول بنیادین، گفت: این مصوبه به نحوه تامین نیرو در بدنه اصلی آموزش و پرورش اشاره و تاکید می کند که ورود نیرو باید از طریق مجرای معتبر تعیین شده انجام شود.

وی افزود: این مسیر با مسیر طی شده از سال 88 که تا کنون ادامه دارد و امیدواریم به کلی متوقف شود، متفاوت است و از مجرای دانشگاه های رجایی و فرهنگیان عبور می کند.

امانی طهرانی با بیان اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تبصره های مهمی دارد اظهار کرد: تبصره یک، باب استفاده از ظرفیت ملی را برای تامین نیروی انسانی باز می کند و می گوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آیین نامه گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی به دولت

ارائه آیین نامه گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی به دولت