مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-27سياسي

توحید بدون ولایت وهابیت است/ نماز جمعه بزرگترین دست آورد نظام است


توحید بدون ولایت وهابیت است و زیربنای دین و ایمان نیز ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام حسن رضایی روز سه شنبه در مراسم جشن امامت و ولایت در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل دختر با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: آن چه در غدیر خم اتفاق افتاد ،برای تکمیل رسالت پیامبر و خواست خداوند متعال بود و پیامبر باید دستور نهایی را در حجه الوداع بامعرفی امیرالمومنین (ع) اجرا می کرد.

وی به جایگاه غدیرخم اشاره کرد و افزود:جریان غدیر خم با تکمیل رسالت پیامبر(ص) گره خورده و عید غدیر بزرگ ترین و مهم ترین عید مسلمانان است.

امام جمعه معمولان گفت: مومنان و مسلمانان باید در عید غدیر به عنوان عید الله اکبربا پوشیدن جامه نو و پختن غذای خوب جشن بگیرند، روی گشاده داشته و در هر شرایطی سعی کنند مومنان را اطعام دهند که طعام دادن یک مومن در این روز برابر با اطعام تمام انبیا است.

وی بر گرامی داشت جشن عید غدیرخم تاکید کرد و افزود: اگر جایگاه غدیر از سوی مسلمانان آن گونه که شایسته است، بزرگ و گرامی داشته و تکریم می شد و نسبت به آن حساسیت بیشتری بود، قضیه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

رضایی یادآور شد: اسلام برگرفته از مکتب اهل بیت (ع)و غدیر خم رقم خورد و این عید معمولی نیست و نباید ساده از کنار آن گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توحید بدون ولایت وهابیت است/ نماز جمعه بزرگترین دست آورد نظام است

توحید بدون ولایت وهابیت است/ نماز جمعه بزرگترین دست آورد نظام است