مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-27اقتصادي

فروش برج های پونک با قیمت مطرح شده فاقد نگاه کارشناسی است


عضو ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: فروش پروژه ستاره شهر پونک آن هم در روزهای پایانی دوره پنجم با قیمتی که مطرح شده از نگاه کارشناسان فنی عمرانی و حقوقی مورد نقد قرار دارد.

- با اشاره به تلاش شورای شهر پنجم قزوین برای فروش پروژه ستاره پونک در روزهای پایانی کار شورا اظهار کرد: درخصوص پروژه ستاره پونک شهرداری باید گفت درحالی که تنها 10 روز تا پایان دوره شورای شهر پنجم مانده شهرداری در تلاش است تا با فروش این پروژه بخشی از بدهی های خود به بانک شهر را پرداخت کند.

عضو ششمین دوره شورای شهر قزوین اذعان کرد: فروش پروژه ستاره شهر پونک آن هم در روزهای پایانی دوره پنجم با قیمتی که مطرح شده از نگاه کارشناسان فنی، عمرانی و حقوق مورد نقد قرار دارد چرا که با توجه به افزایش قیمت ابزار ساخت و ساز تفاوت قیمت فروش پروژه قابل توجیح نیست.

وی افزود: مسئله دیگری که در این میان پیش می آید این است که چرا فرصت چندساله فروش پروژه هم اکنون که تنها 10 روز تا پایان دوره پنجم مانده با عجله و اختلاف قیمت انجام می شود که این مسئله نیز عقلانی نبوده و نیازمند بررسی جدی است.

این مسئول ابراز کرد: درخواست ما ورود نهادهای نظارتی و قضایی به مسئله فروش غیر کارشناسانه و غیرمنطقی پروژه ستاره پونک است درحالی که اگر این فرآیند به شورای ششم واگذار شود ما می توانیم درصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش برج های پونک با قیمت مطرح شده فاقد نگاه کارشناسی است

فروش برج های پونک با قیمت مطرح شده فاقد نگاه کارشناسی است