مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-27اقتصادي

اشتباه نکنید، اینجا وضعیت سفید نیست، قرمز است!


عصر سی ام تیرماه 1400 وضعیت کرونایی اراک برای چندمین بار در 1.

5 سال اخیر قرمز اعلام شد، حضور کرونا در کنارمان به قدری طول کشیده که شاید حساب دفعات قرمز، - ایسنا/مرکزی عصر سی ام تیرماه 1400 وضعیت کرونایی اراک برای چندمین بار در 1.

5 سال اخیر قرمز اعلام شد، حضور کرونا در کنارمان به قدری طول کشیده که شاید حساب دفعات قرمز، نارنجی و سفید شدن شهرها از دستمان در رفته باشد، اما همچنان این ویروس عجیب و غریب قصد کوتاه آمدن ندارد و هر روز با شکلی جدید خودی نشان می دهد.

پس از اینکه اراک با کش و قوس های فراوان، پیک چهارم را پشت سر گذاشت و متاسفانه بلافاصله وارد پیک پنجم شد، کارت قرمز کرونا را دریافت کردیم البته این وضعیت نامناسب کرونایی محدود به اراک نشد و تمامی شهرهای استان، هر یک رنگ نامیمونی از کرونا را پذیرفتند.

دکتر جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک 30 تیرماه اعلام کرد که در آخرین رنگ بندی کرونایی، شهرستان های استان مرکزی، اراک، خمین، ساوه، محلات، زرندیه و دلیجان به رنگ قرمز درآمده اند که اراک، دلیجان و زرندیه در آخرین رنگ بندی وضعیت شهرهای کشور در وضعیت خیلی پر خطر قرار دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری و سهل انگاری مردم این 6 شهرستان، وضعیت این شهرستان ها را بحرانی کرده است، افزود: همچنین شهرستان های خنداب، شازند، تفرش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه نکنید، اینجا وضعیت سفید نیست، قرمز است!

اشتباه نکنید، اینجا وضعیت سفید نیست، قرمز است!