مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-27ورزشي

کاراته کاهای قم به تیم ملی دعوت شدند


کاراته کاهای استان قم برای کسب آمادگی حضور در مسابقات 2021 قهرمانی بزرگسالان جهان از سوی کادر فنی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کاراته قم که از رقابت های جهانی مدال های متنوع و خوشرنگی در گذشته کسب کرده، در فاصله حدود چهار ماه تا شروع دوره جدید این مسابقات دو نماینده در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دارد و امیدوار است همچون ادوار گذشته مدالی دیگر از این رویداد بزرگ کسب کند.

استارت مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته مردان ایران از امروز با حضور نفرات برتر پیکارهای انتخابی زده می شود، در حالی که 12 نفر برتر انتخابی درون اردویی همراه با سجاد گنج زاده کاراته کای المپیکی کشورمان در این اردو حضور دارند و دو نفر آنها نماینده استان قم هستند.

در واقع این آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای اعزام به المپیک توکیو و نخستین مرحله اردو با حضور 12 نفر برتر مسابقات انتخابی برای پیکارهای جهانی 2021 است که در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، در این اردو ابتدا از ملی پوشان تست کرونا گرفته می شود و سپس تمرینات استارت زده خواهد شد.

امیر مهدی زاده ستاره کاراته استان قم که در کارنامه افتخارات خود سه مدال طلا و برنز جهان را به ثبت رسانده و البته دو نشان طلا و نقره بازی های آسیایی این رشته، سه طلا و برنز پیکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای قم به تیم ملی دعوت شدند

کاراته کاهای قم به تیم ملی دعوت شدند