مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-27سياسي

طرح انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد با کندی مواجه است


طرح انتقال پساب تصفیه خانه کرج به این شهرستان با کندی مواجه است و باید این شمل را رفع کرد.

- ، فرهاد شیبک ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اشتهارد که با حضور ناصری معاون برنامه و بودجه استان البرز، نمایندگانی از سوی وکلای مردم در مجلس و همچنین مدیران آبی شهرستان و شرکت شهرک ها در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: آب و تأمین منابع آبی پایدار برای شهرستان اشتهارد یکی از اولویت های مهم و شاید مهمترین اولویت ها نسبت به موارد دیگر باشد.

وی بیان کرد: تأمین منابع آبی از هر جهت و به هر صورتی که امکان داشته باشد باید صورت بگیرد تا بتوانیم منابع آب پایداری را برای شهرستان اشتهارد فراهم کنیم و مردم و صنعتگران در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: رایزنی ها در خصوص برطرف کردن مشکلات موجود در اجرای طرح پروژه انتقال پساب تصفیه خانه کرج در حال انجام است و در تلاش هستیم علت یا عوامل مؤثر در توقف و یا کندی پیشرفت این پروژه شناسایی و برطرف شود.

وی با اشاره به حساسیت های موجود در بخش صنعتی شهرستان اشتهارد متذکر شد: تکمیل و تأمین زیرساخت های صنعتی هم جزو مهمترین اولویت های توسعه ی شهرستان است و افزایش 13 درصدی اعتبارات در این بخش می تواند به بهینه سازی خدمات به صاحبان صنایع کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد با کندی مواجه است

طرح انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد با کندی مواجه است