مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-27سياسي

افغانستان برسر دوراهی تعیین سرنوشت خود و سرنوشت منطقه ایستاده است


مدرس حوزه علمیه مشهد با اشاره به وضعیت فعلی افغانستان گفت:افغانستان بار دیگر برسر دوراهی تعیین سرنوشت خود و سرنوشت منطقه ایستاده و تاریخی ترین فصل تاریخ افغانستان در حال شکل گرفتن است.

- ، آیت الله هاشمی ارزگانی در نشست بین المللی چالش های تروریسم و حقوق بشر در افغانستان با اشاره به تفکر و عملکرد گروه طالبان از نظر فقهی گفت: یکی از اشکالات طالبان این است که با وجود حاکم، نه تنها با او بیعت نمی کنند بلکه با او وارد جنگ می شوند که در این جنگ نیروهای مظلوم، افراد بی گناه و بی تقصیری که هیچ جرمی را مرتکب نشدند کشته می شوند.

مدرس حوزه علمیه مشهد مقدس ادامه داد: افغانستان بار دیگر بر سر دوراهی تعیین سرنوشت خود و سرنوشت منطقه ایستاده است و یکی از تاریخی ترین فصل تاریخ افغانستان همین امروز در حال شکل گرفتن و رقم خوردن است.

وی سرنوشت خاورمیانه، آسیای میانه و شرق آسیا را مرتبط دانست و افزود: وضعیت پیرامون افغانستان از داخل افغانستان کلید می خورد و ما شاهد این هستیم که بازیگران بین المللی در قدرت، سیاست و اقتصاد تصمیم دارند با مهره تروریسم بر صفحه کشورهای اسلامی بازی کنند که شروع این بازی در دهه 70 از افغانستان بود.

آیت الله هاشمی تصریح کرد: طالبان نسخه غلطی در نام حکومت اسلامی است که بر مردم افغانستان به وسیله قدرت های تحمیل شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان برسر دوراهی تعیین سرنوشت خود و سرنوشت منطقه ایستاده است

افغانستان برسر دوراهی تعیین سرنوشت خود و سرنوشت منطقه ایستاده است