مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-27بين الملل

کشته شدن صدها عنصر از طالبان/ آمریکایی ها:جنگ افغانستان اشتباه بود


صدها عنصر گروه طالبان توسط نیروهای امنیتی افغانستان طی 24 ساعت گذشته کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم،وزارت دفاع افغانستان امروز سه شنبه اعلام کرد که 187 عنصر از گروه طالبان طی 24 ساعت گذشته به دست نیروهای افغانستانی کشته شدند و 110 نفر زخمی شدند و دو عنصر از این گروه نیز دستگیر شدند.

وزارت دفاع افغانستان در حساب رسمی خود در توییتر نوشت:در جریان عملیات نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های کونار، لوگار، غزنی، خوست، قندهار، اوروزگان، فاریاب، بلخ، جوزجان، سمنگان، هلمند، تخار، قندوز، بغلان و کاپیسا در 24 ساعت گذشته 187 تروریست طالبان کشته شدند و 112 نفر دیگر زخمی شدند و 2 نفر از آنها نیز دستگیر شدند.

در تحولی دیگر، بر اساس یک نظر سنجی در آمریکا نیمی از مردم آمریکا بر این باورند که راه اندازی جنگ علیه افغانستان توسط آمریکا اشبتاه بود.

بر اساس نظرسنجی ای که مرکزجامعه شناسی گالوپ انجام داد 47 درصد از آمریکایی که در این نظرسنجی شرکت کردند بر این باورند که جنگی که آمریکا علیه افغانستان به راه انداخت اشتباه بود.

جامعه شناسان این مرکز در این نظر سنجی به اساس داده هایی که بین 6تا 21 جولای با مشارکت 1007 شهروند بالای 18 سال گردآوری شد، استناد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن صدها عنصر از طالبان/ آمریکایی ها:جنگ افغانستان اشتباه بود

کشته شدن صدها عنصر از طالبان/ آمریکایی ها:جنگ افغانستان اشتباه بود