مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-27سياسي

امام جمعه جدید قشم معارفه شد/ عبادی زاده: نمازجمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است


انقلاب اسلامی به نمازهای جمعه جان و روحی دوباره بخشید و ائمه جمعه با اقامه آن ارزش های اسلامی را ترویج و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز حجت الاسلام غلامرضا حاجبی رسما به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قشم معرفی شد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه با روشنگری در جامعه، دسیسه های دشمن را هویدا و نقش بر آب می کنند، اضافه کرد: فضای وحدت و وفاق شیعه و سنی از سنوات گذشته در قشم حاکم است و نسبت به این جزیره تعلق خاطر داریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حجت الاسلام حاجبی از امروز سکان نهاد امامت جمعه شهرستان قشم را در دست خواهد گرفت و از تمامی ائمه جمعه پیشین که در این جزیره منشاء خیر و خدمت بوده اند تقدیر داریم.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان کرد: علمای اهل سنت قشم همواره یکی از پایه ها و ارکان وحدت و همدلی و تعاون در این جزیره بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار است با حمایت و همدلی آحاد جامعه با امام جمعه جدید، زمینه تسریع حرکت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب فراهم آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و هیأت همراه، خانواده های معظم شهدا، جمعی از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، مسوولان شهرستانی و استانی و اعضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید قشم معارفه شد/ عبادی زاده: نمازجمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است

امام جمعه جدید قشم معارفه شد/ عبادی زاده: نمازجمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است