مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-27پزشكي

20 درصد زوجین جوان ایرانی نابارورند


حدود 15 تا 20 درصد از زوجین جوان کشور با مشکل ناباروری مواجه هستند.

- ، سمیه کاظم نژاد، با عنوان این مطلب که طبق آمارهای موجود، حدود 15 تا 20 درصد از زوجین جوان کشور با مشکل ناباروری مواجه اند، افزود: اگرچه به مدد پیشرفت های حاصل در حوزه فناوری های کمک باروری، بخش عمده ای از زوجین نابارور از درمان مؤثر بهره مند می شوند، اما هنوز گروهی از زوجین به درمان های معمول پاسخ نمی دهند.

دبیر علمی سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری، ادامه داد: سلول درمانی یکی از روش های نوین و امیدبخشی است که می تواند به کمک این دسته از زوجین نابارور بیاید و شانس بارداری آنها را افزایش دهد.

کاظم نژاد تاکید کرد: هدف اصلی برگزاری این سمینار معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای این حوزه در درمان ناباروری در ایران و جهان است.

دبیر علمی سمینار افزود: پژوهش های گسترده ای در این حوزه در سراسر جهان در حال انجام است و خوشبختانه دانشمندان و پژوهشگران کشور ما نیز در حوزه سلول درمانی دستاوردهای درخشانی داشته اند.

بنابراین، پژوهشگاه ابن سینا بر آن شد که این سمینار را با حضور متخصصان و فعالان این حوزه برای بحث درباره فعالیت ها و پژوهش های موجود و گفتگو درباره کاربردهای سلول درمانی و پزشکی بازساختی در عرصه درمان ناباروری برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد زوجین جوان ایرانی نابارورند

20 درصد زوجین جوان ایرانی نابارورند