مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-27فرهنگي

استقبال شاعران آیینی کشور از فراخوان شعر غدیر/ معرفی 110 شعر فاخر


رییس کانون شاعران آیینی استان قم گفت: تاکنون بیش از 200 قطعه شعر برای کانون شاعران آیینی استان قم در قالب فراخوان شعر غدیر ارسال شده و قرار است پس از بررسی های دقیق و موشکافانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا فلاح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال بنا داریم عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری جشن بگیریم؛ بنابراین از دو ماه قبل جلسات متعدد برای گرامیداشت این عید بزرگ در اداره کل تبلیغات اسلامی و با نهادهای فرهنگی و افراد تاثیرگذار در عرصه شعر آیینی برگزار کردیم.

وی بیان کرد: پس از اعلام فراخوان جمع آوری اشعار غدیر، استاد مجاهدی پدر شعر آیینی کشور از این حرکت علوی حمایت کردند و خوشبختانه 150 شاعر آیینی از سراسر کشور به خصوص تعدادی از برترین شاعران آیینی کشور برای ارسال اشعارشان اعلام آمادگی کردند.

رییس کانون شاعران آیینی استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 200 قطعه شعر برای کانون شاعران آیینی استان قم  ارسال شده و قرار است پس از بررسی های دقیق و موشکافانه، 110 شعر فاخر انتخاب و برای بهره برداری مداحان سراسر کشور و مجریان مراسم غدیر در بستر فضای مجازی منتشر شود.

وی گفت: در تلاش هستیم که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اشعار برگزیده در قالب مجموعه ای، چاپ و روانه بازار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شاعران آیینی کشور از فراخوان شعر غدیر/ معرفی 110 شعر فاخر

استقبال شاعران آیینی کشور از فراخوان شعر غدیر/ معرفی 110 شعر فاخر