مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-27پزشكي

کرونا دلتا به همدان رسید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از نتیجه مثبت 80 درصد تست های کرونا دلتا بیماران مبتلا به کووید در19 استان، خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از نتیجه مثبت 80 درصد تست های کرونا دلتا بیماران مبتلا به کووید در19 استان، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وب دا در همدان، ابراهیم جلیلی با بیان اینکه 80 درصد تست های کرونای بیماران مبتلا به کووید-19 از چند روز گذشته، نتیجه کرونا دلتا را نشان می دهد، اظهار کرد: درحال حاضر بیشتر افراد، به نوع جهش یافته این بیماری یعنی کرونا دلتا مبتلا می شوند.

جلیلی تصریح کرد: تا هفته گذشته، کرونا دلتا به صورت رسمی در استان دیده نشده بود اما در چند روز اخیر با اعلام نتایج آزمایشگاهی، کرونا دلتا در همدان به شکل رسمی خود را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که تعداد بیماران بستری و مراجعین سرپایی به بیمارستان ها در روزهای آتی از پیک چهارم نیز بیشتر باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر680 بیمار بستری در سراسر بیمارستان های استان در حال گذراندن دوران بیماری هستند و روزانه شاهد مراجعه سرپایی 650 بیمار با علائم مشکوک تنفسی به اورژانس بیمارستان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دلتا به همدان رسید

کرونا دلتا به همدان رسید