مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-27اقتصادي

کاهش 19 درصدی بارش در 10 ماهه سال زراعی/ ادامه رکوردشکنی گرما در مازندران


میانگین بارش 10 ماهه سال زراعی جاری مازندران نسبت به مدت مشابه دوره آماری حدود 19 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای گرم تابستان درحالی تجربه می شود که شرجی بودن هوا دمای احساسی را بالا برده و همین موضوع تحمل گرما را برای مردم مازندران دشوار کرده است.

ازطرفی دیگر کم بارشی که اکنون دیگر برای همه مردم مازندران قابل لمس بوده بر مشکلات افزوده که همین موضوع خاموشی های برق را درپی داشته است.

درست است گرما در فصل تابستان طبیعی است و اینکه شاهد گرما باشیم موضوعی غیرطبیعی نیست ولی موضوع مهم اینکه مشکلات قطعی برق و همچنین مشکلات آبی نگرانی ها را بیشتر کرده و ازسویی دیگر افزایش دمای هوا در ارتفاعات استان نگران کننده است که در این زمینه هشدارهای لازم داده شده است.

این روزها گرمای هوا متاسفانه در سایه نبود مدیریت لازم نگران کننده بوده درحالی که محصولات کشاورزی مازندران در سایه گرمای هوا باید به بار بنشینند و کشاورزان نیز منتظر به بار  نشستن محصولات شان هستند.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران درباره پیش بینی فصلی بارش و دمای هوای استان مازندران، در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: میانگین بارش 10 ماهه سال زراعی جاری استان مازندران منتهی به تیر ماه 1400 (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی بارش در 10 ماهه سال زراعی/ ادامه رکوردشکنی گرما در مازندران

کاهش 19 درصدی بارش در 10 ماهه سال زراعی/ ادامه رکوردشکنی گرما در مازندران